Jag är ung.

De senaste veckorna har jag funderat lite angående det faktum att jag närmar mig 30. Jag har egentligen ingen större åldersnoja men fundera kan man ju alltid göra. Vad bör man egentligen ha hunnit med innan 30? Var trodde man att man skulle vara när man blir 30? Alla har nog någon form av plan för det. Och min plan var inte att bo ensam i en 1:a på Porsön.

Men så snubblade jag över detta
Vandrare född 1983 + Vandrare i 20-års åldern = Samma vandrare. 

Jag är inte gammal. Jag är i 20-års ålder. 20-års åldern låter väldigt ungt. Lite väl ungt kanske. Men strunt i det. Nu tänker jag släppa stressen och andas ut ett par år till.

Kommentarer
Postat av: M

Jag har sagt det förr.. du borde extraknäcka som kåseriskrivare.Du är såå bra

2011-10-05 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0