Telefonhuset

Har köpt ny telefon. Kände mig på bra humör (trots tidigare dåliga erfarenheter av det aktuella företaget) och bättrade på en stackars telefonförsäljares säljstatistik. Jag skulle liksom ändå ha telefonen och tyckte det kvittade varifrån den köptes. Då priset var detsamma (visserligen efter att jag fått upplysa försäljaren om att hans ursprungliga supererbjudande inte var lika super som andras) Jag skulle få vänta dock. Kanske upp till en månad. Inte optimalt men jag slog till ändå. Försäljaren tog min nya adress.

Igår fick jag ett sms. Paket att hämta. I Munksund. Paketet var trots adressändring skickat till min gamla adress. Å andra sidan hade det tagit en vecka istället för en månad. Så jag struntade i att bråka om det och skickade mamma för uthämtning och planerade samtidigt en blixtvisit till Piteå. Mamma hämtar ut paketet. "Men Frida, pratade du inte om en HTC telefon, det här är ju en sonyericsson...."

Strålande. Fast jag är inte förvånad. Ringer kundservice.

Hej och välkommen till oss som inte kan göra ett enda rätt. Vi har stängt på grund av utbildning och öppnar igen på måndag.

På grund av utbildning. HAHAHAHA.

Försöker ringa F. Jaa, jag behövde gnälla lite. Går inte att komma fram. Irriterande. Och ännu mer irriterande när jag får veta varför. Han är nämligen mitt i ett byte av sim-kort för att det ska passa i hans nya telefon som han hämtat ut idag. En lika dan som den jag skulle ha. Som han beställde efter mig!

Kommentarer
Postat av: malilan

Ibland e de inte lätt!! fråga mig...jag vet!!

2010-09-19 @ 01:22:18
Postat av: storebror

Lär du dig inget av andras erfarenheter med det företaget? Ha ingenting med deras försäljare att göra!! Jaja, nu har du lärt dig din läxa. Får väl hoppas du får dig nån HTC tillslut.

2010-09-22 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0