Jo förresten

The crazy cat lady har tappat stinget. Ni vet hon som pratar om sin katt som andra pratar om sina barn. Ni vet.. åh vet du vad han gjorde igår... han var såå sööt... alltså han är såå smart... han förstår verkligen allt...osv. Hon som pratar om sig själv i tredje person just nu eftersom hon inte riktigt vill kännas vid detta personlighetsdrag som hon faktiskt finner ganska störande hos andra. Jaja, hon har i alla fall totalt glömt bort att meddela detta:



Jo visst. Kattskrället har hittat hem igen. Eller det där var väl en sanning med modifikation. Han hittade inte alls hem. Jag fick nog och åkte och hämtade hem honom. Den som letar skola finna. Och det är ju inte så svårt om man vet var man ska leta. Som ni ser är han fortfarande en tjockis och verkar inte ha lidit så speciellt mycket av sina tre veckor på rymmen.

Och på tisdag kommer det andra skrället som är på rymmen också hem. Och på måndag gör jag min sista dag på jobbet i Boden. Och livet är faktiskt ganska bra just nu. Och jag vet att man inte får börja meningar med och. Och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0