Jag är inte bitter

Jag jobbar i Boden. I Boden bor Katja. Hon ringde precis och frågade om jag skulle komma till Boden redan ikväll. Hänga lite och typ kolla Greys Anatomy.

Jo visst. Det vore trevligt. Bortsett från det faktum att när Greys börjar så sussar jag sött sen länge.

Jag är inte bitter. Jag är inte bitter. Jag är inte bitter.



Alltså bara för att förtydliga. Jag är glad att tjäna pengar. Jag är glad att jag har arbetskamrater. Jag är jäkligt glad att jag fick något att göra innan jag växte fast i soffan. Jag är faktiskt genrellt en rätt glad person. En glad person som bara tycker det är hundra gånger roligare uttrycka saker på ett mindre lyckligt och rosaskimrande sätt än vad som verkar brukligt in the world of bloggar. Min lägenhet är rosa. Därför behöver inte min blogg vara det. Typ. 

Eh, alltså...inte för att någon undrat. Men nu vet ni i alla fall.

Kommentarer
Postat av: storebror

http://www.youtube.com/watch?v=v4S0xvC6gkQ

2010-05-09 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0