Godnatt...

Idag försökte jag öppna dörren till lägenhten genom att trycka på öppna-knappen på bilnyckeln. Det fungerade inte och det tog mig osunt länge att komma på vad som var fel.

Nu är klockan 20.30 och jag ska typ gå och lägga mig. Svår pensionärsvarning på mig för tillfället. Imorgon när klockan ringer vid 04.00 kommer det i alla fall kännas som ett klokt val.

Jag har visserligen ett jobb just nu. Men tro mig att jag längtar tills jag har ett jobb som dessutom går att kombinera med ett liv.

Och när jag har det jobbet. Då ska jag unna mig hemfixad matlåda varje dag. No more färdiga pastasallader eller baugetter från ICA till lunch. Och inte från Statoil heller för den delen. Definitivt inte från Statoil. Har ni tänkt på att det faktiskt är någon som står och gör de där salladerna ni äter...va va va?

Well well, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0