Världsliga problems

I tre och ett halvt år har han varit min trogna följeslagare. Min fina baby (okej, fin är kanske en sanning med modifikation, men jag har aldrig varit ett fan av det klassiskt snygga, inte när det gäller något). Går det ens att ha mobiltelefoner så länge nu för tiden? Jag känner egentligen inte något större behöv av att byta ut honom heller, men han börjar dock bli lite trött. Eller mycket trött snarare. Så trött att han knappt orkar hålla sig vaken när jag pratar med någon. Sååå, det är dags att börja se sig om efter ett alternativ. Innan det är för sent liksom.

Men, det finns ett problem. Jag är inte så sugen på en I-phone. Inte överhuvudtaget faktiskt... men finns det liksom några andra alternativ nu för tiden? Kan man överhuvudtaget köpa en "vanlig" mobil? Eller är det bara dumt? Finns det några mellanting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0