Lite olika



Kotte katt
har varit ute på äventyr igen. Han försvann ganska exakt efter senaste inlägget jag skrev om honom. Han kände nog på sig att jag var lite irriterad på honom och bestämde sig för att ge mig lite ledigt. En vecka var han ute den här gången innan han tyckte det var dags att komma hem. Är det ett normalt beteende av en kastrerad hankatt med veckolånga utflykter och slagsmål för att skydda sitt revir? I think not.




Jag har fått ett nytt syskon. En storebror. Jag är inte längre äldst i syskonskaran vad det verkar. I alla fall inte enligt kommentarerna på den här bloggen. Mamma och Pappa, är det något ni vill berätta?



Nu ska jag pallra mig iväg på en intervju. Det rullar på åt rätt håll här i Luleå. Very nice.



Kommentarer
Postat av: M

hmm Not guilty!

2009-10-22 @ 18:18:53
Postat av: pappa

ang."storebror" inga komments !

2009-10-22 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0