Inte populär

Hälften av inläggen i den här bloggen handlar om min katt. Det är lite oroväckande. The old crazy lady and her cat typ. Nåja, lika bra att fortsätta på den inslagna vägen.

Tidigare inlägg har till exempel behandlat min oro när han försvann ett par veckor och om hur glad jag var när han kom hem igen. Dags att väga upp de fjantigheterna tycker jag...

Ikväll fick han för sig att det var en bra idé att spöa skiten ur hälften av grannkatterna. Fine så långt. Samtidigt skriker han så att alla grannar kommer utrusande på balkongerna och undrar vad som står på. Mindre fine. Så jag tycker att han är lite pinsamt och plockar in honom. Då, när han inte får gå ut igen, så blir han tydligen lite sur och bestämmer sig för att straffa mig. Så då går han och skiter på lådan inomhus.  Det händer verkligen aldrig. ALDRIG.

Nej, nu ska jag plocka hårtussar från skrället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0