Något är fel. Väldigt fel.

Om det är nånting jag är bra på här i livet så är det att sova. Jag sover alldeles för mycket och för ofta och behöver onormalt många timmars nattsömn för att vakna utvilad. I vanliga fall är mitt stora problem alltså att jag sover alldeles för mycket. Just nu är dock mitt problem att jag inte sover alls. Varför är jag inte trött? Varför kan jag inte somna?

Jag har varit vaken sedan 06.30 imorse (fråga inte när det hände sist). Natten till idag (eller dagen som varit tidigare idag alltså) sov jag cirka 4 timmar icke osammanhängande värdelös sömn.  Vilket för mig borde vara enastående bra förutsättningar för en god natts sömn. Men icke. Nu är klockan 04.20 och jag är klarvaken. Imorgon är dessutom såklart enda dagen i veckan då jag dessutom har planer för vad som skulle kunna räknas som på förmiddagen (ironiskt att det är på en lördag). Why, why, why?

Kanske är det för att jag fortfarande är uppspelt över vinsten mot Teresa i Singstar tidigare ikväll. Okej, jag vann en låt av typ tjugofem. Men ni som känner mig och Teresa och nångång hört mig i singstar borde kunna ana hur stort det är. Eller kanske inte.

Nej, nu är det färdigskrivet. Att stirra på dataskärmen ett tag gjorde faktiskt, som jag hoppats på, mina ögon lite tröttare. Mission accomplished. Godnatt. Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: M

JAG vet hur STORT det är! Grattis!

2009-11-07 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0