Cat's in town...

Nu har Cat kommit till stan. Hämtade upp henne från bussen idag. Jippie. Efter ett besök på Wayne's och Kvantum återvände vi till ankarskatavägen där hon ska husera i sommar.

Jag satt tålmodigt och väntade på den utlovade middagen medan C gick loss med skurmedlet. Det var dock väldigt nödvändigt. Bilden på den kulinariska måltiden bjuder jag på för att jag vill vara som alla andra som bloggar. Så det så.


Men du Catalina... Pappa hälsar att cykeln var i lite sämre skick än vad han trodde så det kan ta någon extra dag att få den att rulla. Men den hade i alla fall cykelkorg. Bra va?

Kommentarer
Postat av: Cat

kalas, vilken fin cykel jag ska ha i sommar, kan vi spraya den rosa tro?

2009-06-07 @ 23:34:58
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0