Pappa på krigsstigen


Min far har tidigare haft åsikter om att han blivit en aning orättvist behandlad i den här bloggen. Och visst, det kan hända att jag ibland kanske så att säga har förfiiinat sanningen en aning. Kanske till och med överdrivit en gnutta. Nu finns det dock inga ursäkter. Jag behöver inte formulera, förfina, överdriva eller ironisera. Jag behöver bara visa en bild.





Ja, ni ser rätt. Det är mitt i Juli och det sitter en jultomte i våran trädgård. Nej, ingen trädgårdstomte utan en jäkla JULtomte.

För att förtydliga: Det ni ser på bilden är alltså pappa som förklarat krig mot fåglarna om jordgubbarna. Jag tipsade om ett nät men nej, en jultomte som fågelskrämma är tydligen en bättre idé. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0