Less

Jo men det nya året har ju börjat bra. 15 sjukdagar av 15 möjliga. Helt fantatsiskt jävla underbart. Har precis (förhoppningsvis) avslutat  en omgång med magsjuka. Lovely.

Sen är nätverket här hemma dött också. Ännu mer lovely. Jag har fått läsa böcker istället. Bland annat de tre sista Harry Potter. Det är ungefär den nivån min hjärna har klarat av.  Nu läser jag Liza Marklund. Inte heller så avancerat. Jag gillar inte henne av någon anledning (Nej, det har inget med Gömda-tramset att göra).

Nu: Snooker. I love it. Det är tearpi. Typ.

Kommentarer
Postat av: alex

snooker och F1. även wasaloppet är underbart att titta på i bakistillstånd eller om man ligger sjuk.

2009-01-19 @ 11:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0