Sweeet.

Vet ni var jag befann mig 07.20 imorse? På gymmet! Ja... på GYMMET!
För normalt folk kanske det inte är så big deal. För mig? Well, jag måste typ skriva ner det för att tro på det.

Och eftersom jag ändå började dagen i sann självplågaranda så var det väl lika bra att fortsätta. Jag bytte fysiska plågor mot psykiska våndor. Jag läste i en blogg om en kille som precis betalat sin sista CSN-räkning och av någon anledning fick jag för mig att kolla hur min egen skuld såg ut så här efter första året av avbetalning. 

Ingående skuld 2009-01-01: 275000 (jag har pluggat många år, ja)
Aktuell skuld 2009-12-02: 273000

De cirka 13000 kronor de fått av mig under året har alltså minskat min skuld med typ 2000. Jejj. Jag älskar att kasta pengar i sjön. Nej, jag är inte förvånad eller så. Jag vet hur det fungerar med räntor och sånt :)  Det känns bara lite sådär småsurt när man ser det svart på vitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0