Jag kom av mig...

...med bloggandet igen. Jag skyller på att jag fick ett jobb. Har man inte jobbat på väldigt länge så finns det inte ord för hur trött man kan bli av ett "sitta stilla framför en dator hela dagarna"-jobb. Det var dock ett tillfälligt jobb och nu är allt back to normal igen.

Medan jag har jobbat så har kottekatt har valt att spendera hela veckan utomhus. Lite ovanligt eftersom det kommit en masa snö och varit kallt som f*n. Nåt sa mig att det inte var ett helt frivilligt val och det visade sig stämma rätt bra. Det slutade med att jag fick ett telefonsamtal från killen som bor i min gamla lägenhet på Vänorts. Han hade oväntat kattbesök. Så det var bara att knata dit och hämta hem en frusen liten kisse.  

Nu ska jag klä julgranen (den är liiiten så det går fort) och sen sova. Imorgon ska det shoppas julklappar. Vissa har varit klara i veckor. Jag har inte ens börjat. Jippie

Kommentarer
Postat av: CataLina

grattis, vad för jobb, i lule?

2009-12-23 @ 11:18:53
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0