Dagens tips

Det ringde här hemma nyss. En obekant mobilsignal. Eftersom jag är ensam hemma hela veckan så insåg jag tillslut att det måste ju vara min mobil. Men varför ringer den med sonyericssons standardsignal. Jag har ju en lagt in en låt som ringsignal. Efter en stund upptäcker jag att även bakgrundsbilden är borta och har ändrats till standardbilden. Börjar kolla igenom telefonen. Förutom all musik jag lagt in så är alla bilder jag tagit med mobilkameran borta. Totally missing.

Så till tipset. Jag vet ju inte till 100% att det beror på det. Men om det är möjligt: undvik att slänga mobilen i asfalt från relativt hög höjd. Minneskortet tål tydligen inte det. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0