Hotel Porsön


Jag har barrikerat mig i Luleå ett tag. Alltid lika snälla T och O låter mig låna lite utrymme hemma hos dem ett tag. Det är perfekt. Ingen liten bror som spelar musik eller pappa som dammsuger. Dessutom bor T och O granne med lilla lilla W. Så jag måste nog planera in lite bebisgos mellan mina andra ärenden här i stora staden.

Det finns bara en negativ aspekt med att hänga här. Sängen. Jag sover på en tältsäng, vilket i sig inte behöver  vara några problem. Igår när jag la mig så la jag dock ganska snabbt märke till att allt inte var som det skulle. De små pinnarna som ska hålla ihop de olika raderna av fjädrar verkar ha sprungit väck så vissa valda delar av min kropp har liksom legat x antal centimeter lägre än (alltså nersjunkna mellan fjäderraderna) resterande delar under natten. Men, jag ska inte klaga (och snart ska jag nog ha återfått rörelseförmågan också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0