Exhibonist? Not me.


Jag tog en dusch. Av någon anledning var duschdraperiet nedmonterat. Usch vilken jobbig känsla. Jag har aldrig känt mig så utblottad. Som att hela världen såg mig. Skumt skumt. Badrummet är 2kvm stort men det var värre än....

... det största och mest öppna och båsfria simhallsduschrum du kan tänka dig. 
... duschrummet på Campushallen i Skellefteå. Där fanns det två duschar för ibland upp till 30 tjejer att dela på efter ett aerobicpass. Folk stod på kö och väntade och det var så litet att du fick passa dig så du inte gav tjejen i duschen bredvid en armbåge i tinningen när du schamponerade håret.  

Det fanns föresten ett omklädningsrum till med större duschrum där på Campushallen. Det var dock fler än jag som inte var överförtjusta i konstruktionen med enbart en glasvägg (om än lätt dimmad) mellan damerna och herrarnas duschrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0