En annan Frida

Namnet på den här bloggen syftar givetvis till det faktum att en lång period i mitt liv är över. Och att något nytt börjar. Inga konstigheter.

Det finns dock en annan orsak bakom namnet. Det här är en annan blogg. En annan än den förra. Jo, jag har faktiskt (trots att jag förnekat det) bloggat förr. Senast igår typ.

Det var dock en äcklig liten sak, den där andra bloggen. Fylld av negativitet och otrevligheter. En blogg man inte vill att någon man känner ska läsa. För man, eller i alla fall jag, vill ju gärna styra lite över hur folk uppfattar en. Man (fortfarande jag) vill faktiskt inte förknippas med en person vars liv verkar gå ut på att gnälla. Gnälla, klaga och gnälla. Jag är visserligen gnällig. Men inte bara. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0