Working night



                                  

Det var välplogat ikväll. Jag undvek dock av någon anledning att stanna bilen för att fota där det var som värst. Kvällens recept: Håll hårt i ratten. Gasa. Har du tur går det framåt. Med ännu mer tur så går det dessutom rakt framåt.







Med lite tur lyckades jag i alla fall ta mig fram till samtliga. Väl framme vid husen möttes jag dock av nästa hinder: Att försöka att find a way in. Snöröjning ingår, vad jag vet, inte i mina arbetsuppgifter och tro mig att du är måttligt road när du för tredje gången inom en timme står och skottar fram samma jävla bro.






För att sammanfatta: Jag har, trot eller ej, haft trevligare fredagar.


Kommentarer
Postat av: M

Men du e min stjärna iaf. Å de e inte alla som får träna på betald arb

betstid.

2008-12-13 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0