Nummerspöken?

Okej, jag lånade min mammas telefon en gång. Alla hennes nummer på telefonen kopierades till mitt SIM-kort. Så långt inga konstigheter. Men då jag inte ser något behov av numret till exempelvis lillebrors gamla fotbollstränare så raderar jag givetvis en jäkla massa nummer. Av bara farten slänger jag även bort en hel del av mina gamla nummer som jag inte ringt på över 5 år. Fortfarande inget konstigt.  

Men det är nu det blir lite skumt. Jag har en ny telefon. När jag sätter in SIM-kortet i den så dyker alla gamla raderade nummer upp igen. How come? Det är inte det att det känns överdrivet jobbigt att gå igenom och radera igen. Däremot känns det lite speciellt att se Mormor dyka upp i telefonboken igen efter några års frånvaro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0