Lite svammel


Jag erkänner. Jag är en riktig blogg-junkie. Jag läser allt och lite till. Även bloggar som kanske inte borde tilltala en sån som mig (25+ och norrlänning). Typ Kenza, Blondinbella och Kissie. Jag vet verkligen inte varför, men på något sätt fascinerar de mig. Eller egentligen är jag mer fascinerad av att alla andra verkar så fascinerade. 

Nåja, det var inte det som det här inlägget skulle handla om. Det var det här:  http://www.hanky.se/LindaRosing/14285.
(ja, självklart måste jag även titta in hos allas vår Linda). Jag tror nog att Linda menar väl, men bilderna i inlägget kan knappast vara det bästa sättet att uppmärksamma/marknadsföra denna Agneta? Jag menar, om det är en blåtira jag är ute efter så finns det nog billigare sätt än att besöka ett beautycenter.

Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0