Update

Dags för uppdatering. Sist jag skrev var 29/7 så lika bra att börja dagen efter.

Torsdag: Åkte till Luleå för fix inför bröloppet på lördag. När jag kommer till Mia så meddelar hon att de ska på Luleåkalaset. Jag hade bestämt mig för att inte gå. Jag skulle dock ljuga om jag påstod att jag var ens lite svårövetalad. Så iväg bar det. Efter en trevlig kväll med bland annat karaoke (fråga mig inte hur det gick till) så slutade kvällen här:

Akuten på Sunderby sjukhus. Inte helt enligt planerna kanske men tyvärr finns det idioter i världen. Det var sån tur var inget allvarligt och tillslut kom vi oss hem.

Fredag: Segt. Tog mig till slut hem till Piteå och fick kasta mig iväg till jobbet.

Lördag: K och F's wedding day. Upp tidigt och iväg mot Ängesholmen utanför Boden. Efter ett par timmars barnpassande och iordningställande så var det dags, och ja, båda två svarade JA. Då jag i sista sekund fick en videokamera i handen med uppdrag att filma hela kalaset så har jag tyvärr inga bilder. Men dom var såååå fina. Jag ska minsann också gifta mig. Nångång.

Söndag till Fredag: Bakis, bakis, jobb, jobb, jobb, jobb, fick veta (bättre sent än aldrig) att jag klarat en tenta, jobb, promenader, framtidsångest, flyttplanering, jobb, jobb, jobb. Och nu har jag bara 25 timmars jobb kvar till på söndag innan jag blir människa igen.

Kommentarer
Postat av: cat

meen jag åkte aldrig iväg för att rida... pallade inte.... funderar på att dra ut & springa typ NU.... det ska bli varmt idsg och kl är 8 nu... inte SÅ super varmt än

2009-08-08 @ 08:05:53
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0