Världsrekord?

Jag har klantat mig. Jag har nästan slagit världsrekord i klantighet. Ungefär som Sanna Kallur idag. (Nej, okej. Söta Sanna var inte klantig, hon fick bara en för bra start eller hur det nu var) Jag har tenta på onsdag. Inte nästa torsdag, utan nu på onsdag. Den 20nde och inte den 28nde. Jippi. (Och dessutom på fredag, men det hade jag i alla fall koll på)

För en vecka sen tänkte jag att jag kanske borde kolla tentaschemat en extra gång. Gjorde jag det? Eh, nej. Det skulle ju vara slöseri med tid, eller nåt. För jag var ju säker. Sååå säker. Åh, jag ska aldrig mer vara säker på något.

Jag har i alla fall stationerat mig i Luleå till på onsdag. Jag pluggar bäst på biblioteket här. Snälla T och O låter mig låna deras soffa. Eller egentligen har en säng jag får låna. Men jag törs inte riskera de två dagars nackspärr som den förorskade mig senast.

Nu har jag dock avklarat dagens pluggpass. Biblioteket har stängt och jag skall åka "hem" och utmana T på lite TV-spel.

Kommentarer
Postat av: Alex

varför gör du inte som jag? klonar dig själv? då har man mer tid över till annat :)

2008-08-20 @ 10:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0