Ehh... Väldigt viktig information



Jag tycker inte om att ha fel. Speciellt inte när jag har rätt. Så nu ska vi reda ut en sak. Jag har aldrig förnekat att det är en återvändsgränd framöver och att det nog inte är tillåtet att köra här om man ska vidare framåt långt efter den där återvändsgränden (vilket är fullt möjligt och utnyttjas av 99% av bilisterna på väg mellan porsön och typ Bodenvägen). Men när mamma vill få det till att jag dessutom kör på cykelbana, då måste jag få protestera. Ser du nu kära mor hur skylten pekar tydligt åt vänster in på cykelvägen som tyvärr inte syns på bild men som finns där eftersom jag gick på den sen.

Det där är väl förövrigt inte ens skyltar som markerar cykelbana? Utan de visar väl bara riktningen för cykelvägen "Universitetsstråket".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0