Mamma och musik

Jag har ju nämnt att jag delar Spotify med kära mor. Nu när jag loggade in så hittade jag en ny spellista. Intressant.

Snabb ungefärlig sammanfattning av låtlistan: 10xBjörn Afzelius, 3xTed Gärdestad, 5xPeter Jöback. Så långt är det väl rätt okej. Det intressanta är hur listan, som hittills följt något slags tema i alla fall, avslutas: Fredagsmys - Fredagsmys Allstar, The Climb - Miley Cyrus. Och jag trodde att det var jag som hade schizofren musiksmak.

Men min mamma är bäst i alla fall. Nu, ungefär 10 år efter att jag började lyssna på Lars Winnerbäck så har även hon insett att han är ganska bra. Vilket innebär att hon fått för sig att bjuda mig på konsert. Jippie!

Kommentarer
Postat av: storebror

Var nog mitt fel att den fredagsmys hamnade där då jag råkade länka låten till hon. Btw, vill du ha en egen spotify så säg till. /storebror.

2009-10-16 @ 18:59:43
Postat av: m

Det jag inte får av mina barn får jsg av mina elever;)

2009-10-16 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0