Det spökar



Så här stod stolen när jag kom hem från jobbet nyss. Alltså den bruna stolen med blå dyna. I vanliga fall står den mot väggen. Alltså under fönstret typ. Inget annat verkar dock rört eller flyttat. Scary scary.

Men, så vida inte förflyttningen skedde mellan 02.00 och 03.30 inatt (nej jag kunde inte somna och börjar ju jobba före f*n) så slipper jag i alla fall oroa mig att någon är och smyger bakom fönstret på nätterna.

Sen tycker jag faktiskt att om någon liks ska jävlas så kunde denne någon (vem vem vem?) väl ha flyttat något på den sidan av uteplatsen som jag hunnit fixa till lite istället. Så jag kunde fått visa den och inte mitt lilla skräphörn liksom.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ooohh!

Du glömmer väl inta att dra ner persiennerna?

2010-05-27 @ 14:23:56
Postat av: F

Det ser du väl att jag inte glömt? ;) Fast jag har nog löst mysteriet. Såg just en gubbe i arbetskläder springa runt grannhuset, titta lite på fasaden och anteckna något...

2010-05-27 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0