Amazing...

Jag är på bra humör. Kan inte komma på minsta lilla bitterhet att dela med mig av. Det är ju fantastiskt.

Solen skiner, fåglarna kvittrar, myggorna bits, jag är ledig.

Jag sitter på min uteplats. Blundar och lyssnar på knak och sprak från träden. Karin Boye kan slänga sig i väggen. Det gör inte ont när knoppar brister. Det är helt fantastiskt att lyssna till.

Det enda som är lite (eller mycket) mindre fantastiskt är väl att kottekatt håller på att slå personligt rekord i långpromenad. 17 dygn nu. Överdos av vårkänslor...eller överkörning av bil... well, jag håller tummarna. Och okej, att någon annan också planerar att snart försvinna härifrån i ett par veckor till är väl inte heller så jätteskoj. Inte skoj alls ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0