Jag vill



Mina skidor står i hallen och skriker efter att användas. Det har varit strålande vårvinter i ett par dagar. Jo men en liten skidtripp skulle ju inte sitta helt fel. Jag vet inte varför men jag gillar bilden ovan. Jag och far funderar på hur vi ska få ner lilla mor från toppen. Mamma justerar utrustningen. (Som att det är där felet sitter)



Trots mitt noggranna studerande av pistkartan i jakt på gröna/blå (vilka är de enklaste?) nedfarter så hamnade vi lite (mycket) fel. Tur i oturen kanske. Bilvägen visade sig nämligen alldeles lagom brant för lilla mor. Lite väl smal kanske. Hon kunde inte riktigt ta ut plogsvängarna som hon ville!

Kommentarer
Postat av: M

Tur att du kan roa några iaf;)

2010-03-11 @ 00:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0