Sommar sommar sommar

Det är Juni nu och har så varit i ett par dagar. Juni som var flera månader bort för inte alls så längesedan. Well, eftersom jag bestämt att Juni är en bra månad så är jag inte den som klagar. Först två veckors "semester". Sen nytt jobb. Först på schemat står dock en helg i Piteå. Kusin A och hennes F ska äntligen göra slag i saken och gifter sig imorgon.

Så, klänningen är köpt, naglarna är fixade (fixade, förstörda, fixade, förstörda och fixade igen) och klackarna är på (det gäller att vara ute i god tid, måste ju gå in dom lite). Nu väntar jag bara på taxin (pappa). 

Have a nice weekend! (Jag måste ju ta hänsyn till alla mina internationella läsare....HAHAHAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0