Tvätta tvätta tvätta

Okej, sitter här och förbereder mig mentalt för att tvätta. Tror att det är första gången sen i början på december som jag beger mig ner i tvättstugan. Sinnessjukt egentligen. Jag har inget emot att tvätta egentligen. Det är till och med ganska rofullt. Jag har bara väldigt mycket emot min tvättstuga helt enkelt. Och jag har framförallt mycket emot att släpa runt på tvätten utomhus i miljoners minusgrader och snöstorm.

Ehm, jooo, jag har faktiskt tvättat under de senaste månaderna i alla fall. Någon måtta får det faktiskt vara. Hos föräldrarna och hos en kompis. Att jag hellre släpar tvätten 5-6 mil enkel väg än några 100 meter till tvättstugan borde väl säga det mesta om vad jag tycker om tvättstugan?














Ge mig en fin rosa tvättmaskin och jag skulle tvätta varje dag. Promise.


Tvättmaskin och bild från Smeg











Kommentarer
Postat av: m

hmm

bättre än en platt-TV?

2010-02-01 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0