Inlåst

Jag får snart besök. Av en stilig karl. Eller en gammal gubbe. Eller kanske en tant. Det spelar inte så stor roll. Bara personen i fråga skyndar sig hit. Cause I'm stuck!

Låset i dörren till lägenheten har slutat fungera. Det går inte att öppna från insidan. Great.
Tur att jag bor på bottenplan i alla fall. Men att behöva springa ut genom balkongdörren - runt på framsidan - låsa upp - in och stänga balkongdörren - ut genom ytterdörren - låsa, varje gång man ska nånstans håller inte riktigt i längden. Dessutom är det lite besvärligt om någon skulle få för sig att hälsa på. 

Killen på felanmälan: Får vi gå in med huvudnyckel?  
Jag: Well, you kind of have to.... (eventuellt att jag sa det på svenska)



Haha, nu ringde det på dörren. Synd att jag inte kan öppna. Eller den här gången kanske det var tur... undra vad den propert klädda mannen med mappar och papper i händerna vill mig?



Kommentarer
Postat av: storebror

Rånartjänst?

2009-10-19 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0