...

För ett par dagar sen så försvann all snö. Med snön försvann också Kottekatt. Jag är måttligt less på att behöva oroa mig för honom hela tiden. Så please, snö och minusgrader önskas. Både för att få hem katten förstås och för att jag under den korta snöperioden som var hann bli ruskigt sugen på skidåkning.

Fick precis ett samtal från en herre som fått mitt nummer från arbetsförmedlingen. Very intressant. Jetz muss ich nur mein deutsch aktualisieren, anbelagt ich ein arbeit wollen. Näe, I'm pretty köööörd (om det bara hänger på det).

Nu off till Helex. Jäkla skit att det ska vara en sån process att ta sig till gymmet. Nåja, det känns ju mindre krångligt för varje gång i alla fall och snart kanske jag går dit på automatik. I wish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0