Jag vet varifrån mina opedantiska gener kommer ifrån nu...



Meddela när ni hittar det ni letar. Eller det jag letar då. Som vanligt är jag totalt oförmögen att ta en bild som ens nästan återger den kaosartade verkligheten.
Jag hörde en gång en historia om en gubbe som är så pedantisk i sitt garage att man inte ens får gå in där med skor. Den gubben är inte min far.  

Kära far kunde dock över telefon och utan att fundera meddela att de små insektsnycklarna ligger till höger i den översta vänstra lådan. Och det hänger en liten skiftnyckel på en pinne högst upp till vänster på tavlan bakom några större skiftnycklar.  Detta skulle alltså kunna vara definitionen av ett organiserat kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0