Javisstja...

Okej, någon som påpekade att bilden på bilen legat där högst upp väldigt länge nu. Well, det är bara att acceptera. Jag är en periodare.

Idag lyckades jag äntligen fixa en present till the wedding på lördag. Det är knepigt när det inte finns någon önskelista. Jag hade dock  tur. Isa är min räddande ängel och kunde leverera med very very kort varsel.

I övrigt håller jag på att bli sjuk. Fy. Jag som skulle utmana Jocke på att springa milen idag (eller planen var att i alla fall röra sig några kilometer i lämpligt tempo). Det slutade med att jag sov. Hela jäkla kvällen. Inte bra. Dessutom vaknade jag bara med ännu mer ont i halsen. Great great great.


Kommentarer
Postat av: cat

synd med att de har åkt.... de åkte klockan 10 imorse... du får komma till uppsala och utmana honom! :)

2009-07-29 @ 11:37:27
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0