Dagens tips: inför möhippeplanering

Antag att du sitter och finslipar lite på planerna inför en nära väns möhippa.
Antag att du då googlar för att få lite tips som kan göra hela hippan ännu roligare.

Ge då fan i att klicka på alla länkar som leder till någonstans på brollopstorget.se. Jag menar det verkligen. Låt bli!
Sannolikheten att du hamnar i någon forumtråd med en titel liknande "besviken brud" / "så besviken på min möhippa" / "besviken på mina vänner" / "jag trodde att mina vänner kände mig"  är nämligen sinnessjukt stor.
Sannolikheten att detta, tillsynes oskyldiga tilltag (googlingen alltså) , leder till lite lätt ångest och grava sömnssvårigheter är oändligt större än sinnesjukt stor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0