En bra blogg?

En bra blogg ska enligt alla experter innehålla mycket foton och bilder. Det här alltså ingen bra blogg (kanske inte främst beror på avsaknaden av bilder, men ändå). Nu kompenserar jag för det och tömmer mobilkameran rakt in i bloggen. I icke kronologisk ordning och utan samband och sammanhang: 


 
1. Anledningen till att jag letade fram sladden för att föra över bilder. Detta är en seriös fundering. Det gäller alltså (om det inte framgår på bilden) de svarta sopsäckarna som lapparna hänger upp vid vägarna där det finns renar. Vad är syftet? Ska de fungera som någon form av stoppskylt för renarna eller är det en allmänt vedertagen signal till mänskligheten att: se upp för renjävlar



2. Så här slutade mina planer på att planka på tunnelbanan. Jag är en ärlig jävel. Fundering: Hur plankar man förbi de höga plexiglasspärrarna?



3. Olle och Tess är jättegulliga som låter mig sova där jämt och ständigt. Sen hur bra det egentligen går att sova på de där fjädrarna är en annan sak.



4. De är coola i Gällivare. De använder tuffa amerikanska förkortningar som MILF. De är däremot inte så smarta där uppe. För inte skulle de väl välja ordet MILF om de hade en aning om vad forkortningen stod för? MILF känns inte så jävla Gangzta.



5. Kisse i kläder. Jag är en djurplågare. Inget nytt under solen där.



6. Outfitbild tagen i spegel i omedveten modebloggarposé. Jag har tyvärr inget försvar. Hjälp. Det går i alla fall turligt nog att ana att jag inte har någon direkt rutin på området.



7. Åkband + Tivoli + Vuxen = Finn ett fel!



8. Kommer du ihåg Alex? I still hate you. Lite.



9. På bilden ser ni 1 st balkongdörr tillhörande mig samt 1st spya (pasta och tomtasås) tillhörande grannen ovanpå. Enda gången jag gjort slag i saken och gått och ringt på hos en granne i ren ilska. Tyvärr öppnade hon dörren iklädd världens blåöga och jag kom av mig.



10. Bortse från posen. Bortse från perspektivet. Bortse från platsen. Varför tyckte jag det var en bra idé att sluta när jag var på rätt god väg. Potentiell hänga-upp-på-kylskåpet-för-motivation-bild. Främst för att jag då tyckte det var rätt skoj att träna.

Okej. Vad tycker ni om kvaliten på min mobilkamera? Och okej, det kanske fanns mer än 10 bilder. Det jag undanhåller er är cirka 72 bilder på min katt. Jag hoppas att det är okej. Nu ska jag fortsätta fylla år. Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0