Jul-update.

Hemma i Luleå igen efter julfirande i Piteå. Jag måste ha varit väldigt snäll i år. Resultatet av julklapparna såg ut ganska exakt som önskelistan. Lampan hänger i taket, tavlan sitter på väggen och klockan på armen. Byt bara ut datorn (som var en medveten orimlig önskning) mot lite andra saker jag behövde och ville ha. Kunde inte blivit bättre.

Förutom klappar så har jag såklart träffat familj och släkt. Speciellt kul att återse de mer långväga resenärerna som lillebror från Göteborg, Jennie från Malmö och småttingarna från Stockholm. Ja, jag kunde nog inte vara mer nöjd med julen. Jag uppskattade till och med julmaten ungefär 100 gånger mer än vad jag brukar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0