Lillebror...


...har blivit stor. Idag drog han, 17 år gammal, till Göteborg. Han har tydligen tänkt bo där i ett par år den lilla skrutten.



I samma stund som bilden ovan togs och de rullade ut från infarten så blev mitt liv, om möjligt, ännu ett par snäpp mer tragiskt. Jess, jag är äldst och nu den enda i syskonskaran som fortfarande är skriven hos föräldrarna. Men, och det här är ett viktigt men, bara i två veckor till. Sen tar jag mitt pick och pack och blir självständig igen. Oh yes!

  

Kommentarer
Postat av: mutti

Om det får dig att kännas bättre kan jag meddela att han fortfarande är skriven på Vandrarstigen och ska så förbli fram till studenten=).

2009-08-18 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0