Fyyyyyy

Natten till tisdag: Koggamoj (Harkrank på svenska) invasion i mitt rum. Har någon någonsin sett en harkrank som inte bara suttit still på väggen och på sin höjd studsat fram lite längs denna vägg för att hitta en ny bättre plats? Nej, just det. Nu har i alla fall jag gjort det. Och det är ingen upplevelse jag rekomenderar. En miljon fullkomligt galna långbenta äckliga (skitsamma om dom är ofarliga) kryp flög som galningar runt mitt huvud. De måste ha valt just mitt sovrum för sitt årliga koggamoj-rave. Jag flydde i alla fall till soffan. Sen flydde jag till Luleå.  I Tess och Olles tältsäng får man i alla fall sova ostört (nåja, tills gangsterhunden vaknar i alla fall). Nu sitter jag och håller tummarna för ett lite mer permanent boende i den här stan.



Usch,usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag får mig alltid ett gott skratt när jag läser din blogg:)

Min tös kallar långbenen för Hor-skankar. Det låter som om hon menar en slinkas lår.

2009-08-14 @ 17:56:16
URL: http://angeliqan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0