Lovely

Jag luktar bebisspya. Men det är det banne mig värt. Boden är inte så dumt ändå. Inte om man råkar vara galet bebissjuk i alla fall. Än så länge är jag dock väldigt nöjd med att låna. Så praktiskt att kunna lämna tillbaka. 

Nu är det påsk. Jag hade gärna hängt ute på isen och jobbat på fräknarna. De får dock vänta ett par veckor för här ska det jobbas på annat håll. Det är lovely. Bästa J är dock hemma från Malmö. Det är också lovely (denna gång utan ironisk underton).

Angående bilden i föregående inlägg. Jag inser så här i efterhand att jag kanske måste jobba lite på min fototeknik. Låt säga att du med en bild försöker säga "fan vad synd om mig som fick vada i en halvmeter vatten idag, det är inte alltid så roligt när snön tinar på våren"  då gör det inget om det på den bilden i alla fall ser mer än lite blött ut. (Jag är i alla fall nöjd över hur jag nästan lyckades dölja min oförmåga att hålla kameran rakt genom att lite diskret rotera bilden. Hahahaha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0