Dagens ungdomar


Jag har ett intressant och lärorikt jobb (haha). Idag har jag till exempel fått lära mig av Agda 87 år (Ja, Agda heter egentligen något annat) varför "dagens ungdomar" är som just "dagens ungdomar" är. Det var ett underbart logiskt resonemang.

I alla fall, allt beror på resor (jag sa ju att det var logiskt?). För ni vet att vuxna (föräldrarna) reser så mycket nu för tiden. Sedan skryter de om sina resor för andra, vilket leder till att fler föräldrar reser ännu mer. För de måste ju bräcka varandra såklart. På dessa resor får tydligen inte barnen följa med (nähää?). Så när föräldrarna är ute och reser så passar ungarna på att supa och stoppa i sig massa konstigheter (alltså knark). Och eftersom föräldrarna reser hela tiden så kan ungdomarna supa och knarka hela tiden och super och knarkar man så gör man dumma saker som att mobbas= "dagens ungdomar". Superlogiskt och inga konstigheter

Jag kan kanske ge Agda rätt i att frånvarande föräldrar i vissa fall kan ha ett samband med stökiga barn.... men att det beror på för många barnlösa solsemestrar (som var de resor som avsågs)...well...

Kommentarer
Postat av: Alex

Agda ska vara glad som slapp Riga

2008-10-22 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0