Okej...


...min dator dog precis. Död, dödare, dödast. Kaputt, kaputtare, kaputtast. (Nej, grammatiskt korrekta meningar kan inte beskriva dess tillstånd at the moment)

Alltså. Den stängde av sig av överhettning och nu går den inte igång. Den behöver tyvärr inte så mycket för att bli överhettad den där lilla saken. Uppenbarligen inte mer än att stå påslagen med webbläsaren öppen. (Att jag placerat den på något mjukt var i och för sig knappast till någon fördel.) 


Jaa, jag kände mig tvungen att logga in på en skoldator för att meddela detta. Ifall någon skulle komma att sakna mig de närmsta dagarna så vet ni varför. Då har jag hoppat från Bergnäsbron. Eller tagit ett skutt framför en buss. Det blir nog bättre. Då behöver jag inte gå så långt.  

Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0